Završeni su digitalni udžbenici za đake prvog razreda. Koordinator obuke za nastavnike Saša Bakrač kaže, za TVCG, da je zadovoljan tempom kojim se sve postiže i saradnjom profesora, učitelja i nastavnika. Poručio je da digitalni udžbenici nijesu zamjena za obične udžbenike, već nadogradnja koja samo može biti od pomoći.
Uključeno je oko 500 učitelja i oko 160 koordinatora za obuku u školi.
“Nekako je ljudima u prirodi da kada se god uvodi nekakva novina bude otpora, ali toga ovog puta nije bilo”, kazao je Bakrač.
Upotreba digitalnih udžbenika doprinijeće tome da nastava bude na mnogo višem nivou.
“Ne bih želio da roditelji dožive ovu novinu na način da mi dodatno želimo da djecu vežemo za ekrane, jer ovo nije zamjena za udžbenike već samo dopuna i nadogradnja”, naveo je on.
Digitalni udžbenici kao platforma nijesu komplikovani za upotrebu, kaže on, ali dodaje je nastavnicima sami problem bila ta tehnologija koja se koristi u učionici.
“Desi se nekad da tehnologija zakoči, ali važno je da se nastavnici suoče sa svim preprekama,” naveo je on.
Bakrač kaže da je ovo istorijski momenat za CG jer idemo u korak sa savremenim sistemima.
“Ovaj način rada može samo doprinijeti znanju. Digitalni udžbenici su digitalizovana verzija štampanih izdanja. Interesantno je da kada učenici prate napredak kroz digitalne udžbenike imaće osjećaj kao da igraju videoigre, kvizove. Roditelji i nastavnici imaće priliku da prate napredak djece,” saoptio je on.
Vjeruje da je cijeli projekat važan iskorak, jer ne možemo, kaže on, dozvoliti da nas tehnologija pregazi.
“Tehnologiju treba koristiti na pravi način, na konstruktivan način a ne uludo,” istakao je on.
Izvor: RTCG
